فروشگاه صفرعلی

فروشگاه صفرعلی

فروشگاه صفرعلی

فروشگاه صفرعلی

فروشگاه صفرعلی

گوش درد

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۵ ب.ظ

گوش درد

دلایل متعددی وجود دارد که گلو درد به علت عفونت سینوسی، توده عضلانی و تنزیلکتومی، که مهمترین آنها عوامل است، وجود دارد. اما شایع ترین علت عفونت گوش، عفونت گوش میانی است. این نوع عفونت باعث تورم و آلودگی قسمتهای گوش میانی می شود. درد ناشی از عفونت گوش میانی به علت ترشح ترشح پشت سرفه است.
گوش در کودکان

گفته شده است که تعداد زیادی از کودکان زیر 3 سال دارای درجه آلودگی گوش هستند. میکروب ها، باکتری ها و ویروس ها می توانند با فعالیت خود کودک را در ناحیه گوش میانی آلوده کنند، و باعث آسیب به گوش می شوند. گاهی اوقات عفونت هایی که به مایع حباب گوش می دهند، می توانند عامل گسترش باکتری باشند، و در فرم درد گوش، علائم بیماری ممکن است ظاهر شود. یکی از عفونت های ناشی از این بیماری در کودکان عفونت ناشی از ایکولا و پنوموکوک است. گاهی اوقات عفونت هایی که به نظر می رسد به گوش آسیب نرسانده نیز در بخش دیگری از بدن دیده می شود که می تواند در اواسط گوشه و در نتیجه باعث ایجاد عفونت گوش در کودکان شود. عفونت تنفسی یکسان است. همچنین، سرماخوردگی ممکن است بر احساس گرسنگی، عفونت و آسیب گوش در این ناحیه تاثیر بگذارد. خونریزی و یا مشکلات گوش در کودکان می تواند بوسیله یک احساس بوی بد، ناآرامی، گریه، حرکت به گوش، تغییر وضعیت سر به منظور کاهش درد و ... ایجاد شود. خلاصه ای از علائم ذکر شده ممکن است موقت باشد و اگر زمان و یا درمان مزمن مناسب را تشخیص ندهید، ممکن است خطرناک باشد، و شنوایی و حتی خطر ابتلا به کودک شما ممکن است خطرناک باشد. بنابراین، اگر هر گونه درد ممکن در ناحیه گوش در کودک شما دیده شود، توصیه می شود که یک پزشک بررسی کند. هنگامی که به پزشک دسترسی ندارید، با استفاده از تکنیک فشرده سازی داغ می توانید کمی درد کودک را کاهش دهید. بسیاری از پارچه های پاک و یا استفاده از جیب های کوچک و با کمی گرم شدن (تا آنجا که تحمل کودک شما نمی توانید تحمل خود را)، قرار دادن آن بر روی گوش کودک، اما مطمئن باشید که به یاد داشته باشید که این است که به هیچ وجه راه قدیمی این هنوز بیرون از سر است. به جوان بیرون نروید و ناخواسته نگران باشید. سیگار کشیدن سیگار را در گوش کودک متوقف نکن! سیگار کشیدن نه تنها برای بزرگسالان مضر است، بلکه برای کودکان و نوزادان نیز مشکل ساز است، و اگر گوش می تواند آلوده باشد، ممکن است کودک پیامدهای مضرتری داشته باشد.
درد گوش در نوزادان

سرفه طبیعی نوزاد که معمولا در شیرخواران زیر 6 ماهگی وجود دارد، درمان خاصی ندارد، زیرا این یک فرآیند طبیعی است، اما می تواند درد را از بین ببرد، به طوری که هر دو کودک و خانواده اش راحت باشند. در گذشته آنها اغلب از سیگار سیگار یا چپستیک استفاده می کردند تا درد را در گوش کاهش دهند، اما این ممکن است به دلیل عوارض دود سیگار نباشد و ما هیچ مشکلی در انجام این کار نداریم. بعضی افراد ممکن است داروهای شیمیایی را توصیه کنند، اما این روش ها در اینجا توصیه نمی شود. پس چطور است؟ راه حل برای از بین بردن درد در گوش کودک، استفاده از یک روش طبیعی، ساده، سنتی و بی ضرر است که در زیر توضیح داده شده است. در یک روش ساده، بسیار راحت و ایمن، می توان درد گوش کودک را از بین برد و در شرایط عمومی گرم کردن گوش کودک است. گرم کردن گوش کودک بهترین راه برای از بین بردن درد گوش کودک است. اما چگونه باید گوش کودک را گرم کنیم؟ در اینجا دو راه برای گرم کردن گوش کودک شما برای از بین بردن درد وجود دارد. یکی از این روش ها این است که گوش کودک را از خارج بیرون بیاورد و راه دیگری برای گرم کردن گوش کودک از داخل است.
درد گوش در سرماخوردگی

یک بیماری قلبی ناشی از سرد شدن یک درد دردناک، خسته کننده و خسته کننده است که از خفیف تا بسیار دردناک متغیر است. حتی اگر مایعاتی که در گوش به دام افتاده اند، عفونی نیستند، مایع فشار سرفه را می سوزاند و موجب تورم و ضرب و شتم می شود. شما یا فرزندتان، با اسهال خونی که منبع سرما است، به سختی می توانید خوابید، تب و تب و تاب بودن سبز یا زرد در بینی. از آنجا که سرماخوردگی خود محدود است، آن را نیز خود را حل و فصل می کند. با این حال، اگر سردرد دارید، ممکن است لازم باشد برای تشخیص و درمان مناسب به پزشک خود مراجعه کنید. در حالی که ابتدا یک ویروس سرد ایجاد می شود، ممکن است گاهی عفونت گوش ایجاد شود. این عفونت های گوش معمولا در ابتدا ناگهان و دردناک است. دلیل درد این است که پایانه های عصبی عضلانی در پرده گوش معمولا فشار و درد را افزایش می دهند. پس از کمی کمی کشیده شده، ممکن است خفیف شود.

  • علی صفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی